Modlitwa do najdroższej Krwi Chrystusa

Staraj się o szczególne nabożeństwo ku uczczeniu krwi przenajśw., bo Ona jest ceną naszego zbawienia i zdoła najlepiej oczyścić nas z grzechów. Dlatego odmawiaj często te modlitwy, zwłaszcza podczas mszy św., bo one są skuteczne i miękczą serce ludzkie.

Bądź pozdrowiona, o najczcigodniejsza krwi mego Pana, Jezusa Chrystusa! Z najgłębsza pokorą oddaję Ci hołd w imieniu wszystkich ludzi, za którą byłaś przelaną, bo Ty jesteś wzniosłą ceną naszego odkupienia i jesteś najsilniejsza kąpielą, w której obmytymi zostały grzechy wszystkich ludzi. O Ty szlachetna krwi mego Pana, Jezusa Chrystusa, wzdycham do Ciebie i wołam z ufnością o miłosierdzie. O Ty najświętsza Krwi, o Ty jedyna Krwi, o Ty można Krwi! Kocham Ciebie, czczę i pozdrawiam i proszę Cię pokornie, wyjednaj mi łaskę u Boga. O krwi Jezusa! Ty kosztowna Krwi! O Krwi Jezusa, Ty nieoszacowana Krwi! O Krwi Jezusa, Ty Boska Krwi! W Tobie pokładam wszystkie nadzieje i całe zaufanie moje! Ty jesteś moją słodką pociechą, Ty jesteś moją najpewniejszą ucieczką! Przez Ciebie, o szlachetna Krwi, spodziewam się dostąpienia odpuszczenia grzechów. Przez Ciebie, o ukochana Krwi, spodziewam się uzyskania darowania kar. Przez Ciebie, o kosztowna Krwi, spodziewam się nabycia łaski i miłosierdzia. Bo Ty możesz wszystko, Ty uzyskasz wszystko, Ty wyjednasz wszystko! Twoje zasługi przewyższają w sposób nieskończony wszystkie moje winy i jedyna jedna kropelka Twoja więcej jest wartą, aniżeli wszystkie grzechy świata. Dlatego wołam do Ciebie pełen zaufania i proszę Cię z całego serca o miłosierdzie. O Ty ukochana Krwi, o Ty łagodna Krwi, o Ty słodka Krwi! Ach obmyj mnie, ach oczyść mnie, ach wyjednaj mi łaskę i miłosierdzie. O Ojcze niebieski, usłysz głos Krwi Syna Twego, Jezusa Chrystusa i dla Niej udziel mi łaski i miłosierdzia. Amen.

Komentarze